SIA “Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde” viens no pamatuzdevumiem ir sniegto pakalpojumu kvalitātes paaugstināšana mūsu klientiem. Balstoties uz ilggadējo pieredzi un ievērojot dzīvokļu īpašnieku, mājas kontaktpersonu ieteikumus, precīzākai ūdens patēriņa uzskaitei tiks mainīts ūdens skaitītāju rādījumu uzņemšanas un nodošanas termiņš.
No 2025. gada jūnija ūdens skaitītāju rādījumi būs jāfiksē un jānodod 3 dienās – katra mēneša pēdējās divās kalendārajā dienās un nākamā mēneša pirmajā kalendārajā dienā. T.i. ūdens skaitītāju rādījumi par jūnijā patērēto ūdens daudzumu būs jānodod 29., 30. jūnijā un 1. jūlijā.
Aicinām dzīvokļu īpašniekus ūdens skaitītājus rādījumus nolasīt pēdējā mēneša dienā, jo tad tiek nolasīti arī mājas ievadā uzstādītā skaitītāja radījumi, līdz ar to tiek nodrošināta precīzākā patērētā ūdens uzskaite.
Lūdzam ievērot jaunus termiņus skaitītāju rādījumu nodošanai! Rādījumi, kas tiks iesniegti pirms vai pēc tiem paredzētajiem iesniegšanas datumiem, netiks pieņemti un attiecīgajā mēnesī dzīvoklim tiks aprēķināts pēdējo trīs mēnešu vidējais ūdens patēriņš.
Līdzšinējā pieredze ūdens skaitītāju rādījumu nolasīšanā, tiek pieļauta pat līdz 6-7 dienām. Tāda ikmēneša ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas kārtība rada vairākas būtiskas problēmas, kas ietekmē ūdens patēriņa uzskaites precizitāti un norēķinu taisnīgumu.
Kā veidojas laika nobīdes izraisītas neatbilstības:
Ja individuālo skaitītāju rādījumi tiek nolasīti vairāku dienu garumā, rodas laika nobīde starp šiem rādījumiem un mājas kopējā skaitītāja rādījumu. Šī nobīde izraisa neatbilstību starp summēto individuālo patēriņu un kopējo mājas patēriņu pēc skaitītāja, t.i veidojas ūdens patēriņa starpības, kas jāsedz visiem mājas iedzīvotājiem.
Arī SIA “Jelgavas ūdens” mājas kopējā ( vai komercskaitītāja) skaitītāja rādījumus nolasa mēneša pēdējās divās dienās. Īsāks nolasīšanas periods nodrošina, ka visi rādījumi tiek fiksēti tuvu vienam laika momentam, samazinot laika nobīdes izraisītās neatbilstības. Tas ļauj veikt precīzāku patēriņa aprēķinu un taisnīgāku sadali starp iedzīvotājiem.
Ļoti būtiski mazināt kļūdu risku rādījumus nododot, tāpēc turpmāk iespējams izvēlieties kādu no trim veidiem, kā ērti un vienkārši iesniegt ūdens patēriņa skaitītāju (ŪPS) rādījumus:
VĒLAMAIS:
Elektroniskajā Informatīvajā sistēmā MANS.NIP / AR REĢISTRĒŠANOS, kā dzīvokļa īpašnieks vai īrnieks (Individuālo drošības kodu (paroli) Jūs varat atrast uz ikmēneša rēķinā)
IESPĒJAMAIS:
Nosūtot nolasītos datus e – pastā: [email protected]
VISIEM PIEEJAMAIS:
Nododot informāciju savas mājas kontaktpersonai, kas apkopotus visas mājas datus iesniedz pārvaldniekam. Par savstarpējo saziņas sistēmu vienojas paši mājas iedzīvotāji.
!!TIKAI ĪPAŠOS GADĪJUMOS!!
Ja mājai nav vēlēta kontaktpersona vai arī situācijās, ja dzīvokļa īpašnieks nespēj iesniegt rādījumus elektroniskas ziņas formā, ierunāt skaitītāja datus balss pastkastītē zvanot SIA “Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde” 63021828 . Arī balss pastkastīte pieņems rādījumus tikai iepriekš norādītajās 3 dienās!
Aicinām māju kontaktpersonas nodot rādījumus elektroniski vai JNĪP klientu apkalpošanas nodaļā.
Esiet saimnieki savam īpašumam, mēs jums palīdzēsim!